Winnaar Beste Service Award 2019

Niets is zo kostbaar voor een klant als het gevoel dat alles gelukkig verzekerd en geregeld is

De dienstverlening van Zicht is in 2019 opnieuw beloond met een Opiness Beste Service Award in de categorie assurantiekantoren. Ook in 2018 wonnen we deze award die volledig is gebaseerd op reviews van klanten. Opiness is een onafhankelijke consumentenplatform. Organisaties werden onder meer beoordeeld op snelle bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, deskundigheid en het nakomen van beloftes.

Zicht is vanzelfsprekend heel trots op deze waardering van klanten. Want we stellen namelijk alles in het werk om u te helpen bij het maken van de juiste keuze. Door uw behoeften en financiële situatie in kaart te brengen, door altijd te zoeken naar een oplossing op maat en door de juiste zorg te bieden. Zodat u alles gelukkig verzekerd en geregeld heeft.

Wat maakt Zicht een betrouwbare en prettige adviseur? Dat kunnen onze klanten natuurlijk het beste beoordelen!
Beste service award 2019 - Zicht adviseurs

Snel en makkelijk

De onderste ruit van de voordeur sneuvelde door een step van het kind van een gast die bij ons logeerde. Heel fijn dat je dan kunt bellen en dat alles wordt geregeld. We hadden er zelf een karton voor geplaatst. De ruit bleek niet op voorraad, dus toch even een noodruit geplaatst. Twee dagen later was het glas er heel snel ingezet. Werden alle problemen maar zo snel opgelost in het leven, dan zouden we heel gelukkig zijn.

A. van Beuzekom

Het was me een genoegen

Jullie service is van topkwaliteit! Als ik aan iemand anders een tussenpersoon voor verzekeringen zou aanraden dan komen jullie op de eerste plaats.

S. Thakoer

Perfecte ondersteuning en afhandeling

's Avonds gebeld met SOS, deze heeft de registratie aangemaakt. De volgende dag met Zicht gebeld, top te woord gestaan. Ze hadden alle begrip voor de situatie. Zicht heeft heel snel gehandeld en gegevens gefaxt naar het ziekenhuis. Ook de financiële afhandeling in verband met het langer blijven dan gepland en mijn extra reiskosten (in verband met werk in Nederland) is allemaal keurig afgehandeld en naar volle tevredenheid opgelost. Zelfs 3 weken na de melding nog contact gehad met Zicht en alsnog de vraag hoe het nou met mijn zoon ging. Kortom, perfect!

L. Timmerman

Super klantvriendelijk en mensgericht

Personeel is klantvriendelijk en duidelijk aan de telefoon. Je wordt niet behandeld als nummer. Ook voor vragen zijn ze altijd bereikbaar en behulpzaam. Wij zijn erg tevreden over Zicht en bevelen deze tussenpersoon aan iedereen aan.

M. Revalk
Veelgestelde vragen