Winnaar Opiness Beste Service Award

Niets is zo kostbaar voor een klant als het gevoel dat alles gelukkig verzekerd en geregeld is

De dienstverlening van Zicht is dit jaar beloond met een Opiness Beste Service Award in de categorie assurantiekantoren. Deze prijs van het onafhankelijke consumentenplatform Opiness is volledig gebaseerd op reviews van klanten. Organisaties werden onder meer beoordeeld op snelle bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, deskundigheid en het nakomen van beloftes.

Zicht is vanzelfsprekend trots op deze erkenning vanuit klanten. Want, daar is het ons om te doen. Wij stellen alles in het werk om jou te helpen bij de juiste keuze. Door jouw behoeften en financiële situatie in kaart te brengen, door jou serieus te nemen, door altijd te zoeken naar een oplossing op maat, door jou de juiste zorg te bieden. Zodat alles bij jou gelukkig verzekerd en geregeld is.

Wat maakt Zicht nou zo’n betrouwbare en prettige adviseur? Onze klanten kunnen in onze ogen onze dienstverlening het beste beoordelen!
Winaar Opiness - Zicht adviseurs

Bij Zicht leef je als een vis in het water

Meneer De Heer gaf in een eindejaarsgesprek aan dat hij het betreurde dat zijn eerder dit jaar opgelopen waterschade niet werd vergoed door de externe schade-expert. En wij willen niets liever dan dat een klant krijgt waar hij recht op heeft. We lieten een expert nogmaals naar de waterschade kijken. De eerdere afwijzing bleek onterecht, waardoor meneer De Heer alsnog een vergoeding ontving voor de reparatiekosten van zijn waterschade. Voor Zicht adviseurs staat de klant voorop en wij doen er alles aan om de belangen van de klant te behartigen.


"Zicht kijkt graag nog een keer met jou naar je schademelding"


De mens achter de schademelding is waar het om draait

Het zal je maar overkomen. Slachtoffer zijn van een brutale overval buitenshuis. De heer Krijger verloor bij de traumatische gebeurtenis ook nog eens zijn bril. “Hoewel het niet in de voorwaarden stond, besloot Zicht de schade te vergoeden. Na afloop van de schadeafhandeling stuurden ze me zelfs een bloemetje. Een klein gebaar, maar wel eentje die je er een klein beetje bovenop helpt na zo’n vreselijke ervaring. Hiermee laat Zicht zien er voor zijn klanten te zijn op moeilijke momenten.” Zicht vindt de mens achter de schademelding belangrijk. Zeker in het geval van de heer Krijger. Dan doen we er alles aan om de pijn te verzachten.

"Met oprechte aandacht luister Zicht naar jouw verhaal"


From Russia with love

Soms zoek je als assurantiekantoor de grenzen op. In het geval van de heer Lysenko deden we dat letterlijk. Voor een professioneel accordeonist is zijn instrument het dierbaarste eigendom. Maar wat als de accordeon na een ongelukkige val dusdanig is beschadigd dat deze alleen in Rusland kan worden gerepareerd? Dan zorgen wij ervoor dat de klant mét accordeon naar Rusland vliegt. Inmiddels genieten weer veel muziekliefhebbers van de prachtige klanken van de heer Lysenko. Verzekeren gaat namelijk niet uitsluitend om een polis, maar om de mens achter de polis. De juiste zorg bieden voor dat wat dierbaar is voor de klant.

"De mens achter de polis, daar draait het bij Zicht om"

Winnaar Opiness - Zicht adviseurs

Waar rook is, is Zicht

Een huis kan flinke schade oplopen door een ovenbrand. Voor mevrouw Fiedeldij uit Eindhoven werd dit horrorscenario werkelijkheid. Haar woning vulde zich al snel met veel rook en de enorme stank zorgde voor paniek. Nadat ze telefonisch contact met Zicht zocht, stuurden wij diezelfde dag een brandschade-deskundige naar mevrouw Fiedeldij om de lucht in de woning schoon te maken. Hierdoor hoefde haar gezin niet op een andere plek de nacht door te brengen. Wij zien graag dat mensen na een woningbrand daar blijven wonen waar zij zich het gelukkigst voelen.

"Met Zicht blijf je na een schade fijn leven"


Stormachtig goede service!

Voorkomen is beter dan genezen, is een bekende uitspraak die wij regelmatig aan onze klanten meegeven. De weersvoorspellingen zijn tegenwoordig zo nauwkeurig dat we klanten preventief waarschuwen voor bijvoorbeeld een zware storm. De heer Wetzels is Zicht dankbaar voor een e-mail die voorafgaand aan de storm werd gestuurd: “Heel attent van Zicht. Uiteindelijk verving ik twee kunststof golfplaten vlak voordat de storm over mijn huis raasde. Juist, omdat ik was gewaarschuwd en me er zodoende goed op had voorbereid hoefde ik geen schade te melden.”

"Proactiviteit als extra service naar de klant"

Stormschade - Zicht adviseurs

Beste Service Award 2018

Zicht levert de beste service in de categorie assurantiekantoren volgens het online reviewplatform Opiness. Wat zijn we blij met deze waardering van onze klanten. En natuurlijk trots op de prestaties van onze collega’s. De Service Award is een echte consumentenprijs, puur en alleen gebaseerd op echte klantoordelen!

Opiness is een online review platform

De organisator van de Beste Service Awards is Opiness. Dit is een onafhankelijk online platform waar consumenten dienstverleners kunnen beoordelen en kunnen vergelijken op klantoordeel. 
Veelgestelde vragen