Wat onze klanten vertellen
We vinden het belangrijk onze dienstverlening steeds te verbeteren. Daarom vragen we bijvoorbeeld na een schadeafhandeling wat u als klant van onze dienstverlening vindt. Uw mening helpt ons.
Zicht hoog gewaardeerd door u!
In 2025 zijn we voor de achtste keer op rij ‘best beoordeeld’ in de categorie assurantiekantoren door Opiness. We bedanken u, maar ook zeker onze adviseurs en schadebehandelaars.
Opiness
Opiness is een Review Ranking Platform waarop de Best Beoordeelde Bedrijven staan gebaseerd op onafhankelijk klantoordeel. In 2025 zijn we voor de achtste keer op rij als ‘best beoordeeld’ in de categorie assurantiekantoren.


Feeback Company
De Feedback Company is een van de grootste review platforms in Nederland. We kregen van hen het ‘2024 certificaat excellente klanttevredenheid’ voor onze totale dienstverlening in 2024. Met een prachtig rapportcijfer, van maar liefst een 8.5.
Expoints
Expoints faciliteert continue klantfeedback. Na bijvoorbeeld een schadeafhandeling of een hypotheekadvies vragen we wat u van onze dienstverlening vindt. Hieronder staan zowel de positieve als negatieve reacties die we hebben ontvangen. Alleen reacties met beledigingen of schuttingtaal plaatsen wij niet.