Klacht of compliment over onze zakelijke dienstverlening?

Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, dan vinden wij dat heel vervelend. Wij stellen het op prijs als u ons dat laat weten. Natuurlijk horen wij het ook graag van u als u wél tevreden bent. Ook complimenten kunt u daarom aan ons doorgeven via het onderstaande formulier.

Wat is een klacht?

Wij zien elke uiting van ongenoegen van u als klant over onze werkwijze, de informatie die we hebben verstrekt, onze producten en/of de dienstverlening van Zicht risico- en verzekeringsadviseurs en Zicht volmachtbedrijf B.V. als klacht.


Hoe behandelen wij uw klacht?

Binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht laten wij u weten wie uw klacht in behandeling neemt en informeren we u over de periode waarbinnen uw klacht wordt behandeld. Wij streven er altijd naar om de klacht binnen 15 werkdagen af te handelen. Als blijkt dat dit niet haalbaar is, dan ontvangt u hierover (schriftelijk) bericht.